søndag den 15. august 2021

Hærvejen fra Nørre Snede til Engesvang (Vrads til Engesvang)

Efter en dejlig morgen, med solskin og godt selskab, en god kop kaffe og lidt morgenmad, var jeg igen klar til at komme ud på sporet. Så jeg sagde farvel til mine to shelterkammerater, og ønskede dem en god tur videre. Charlotte kommer jeg helt sikkert til at mødes med igen.

Turen i dag var lige så smuk som i går, gennem skove, lunde, bakker, dale, marker osv.

Naturen lige nu er rig på bær og svampe. Der er både blåbær, hindbær, jordbær, hyben (har ikke set sorte hyben før), brombær, Karl Johan, kantareller og pigsvampe. 

Massere af smagsoplevelser.





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1-dags tur til Orø

I dag var jeg og min mand på besøg hos mine forældre. Vi tog færgen til Orø og gik rundt langs kysten på den vestlige side, hvor vi kom forb...