fredag den 12. august 2022

Hirsholmene rundt samt besøg i fyrtårnet 13. - 14. august 2022

Jeg kørte til Rønner havn og mødte mine forældre, som var på vej hjem fra deres 5 måneders togt til Lofoten.

Sammen sejlede vi til Hirsholmene, for at se øen. Det var en lille ø, men et rigtig fint sted. Havnen var hyggelig, fordi den ikke var alt for stor. Og der var massere af natur og fugleliv på øen, hvor det meste af øen også er fredet i fuglenes ynglings tid.

Solen skinnede, og det var nogle varme dage, så vi var også ude og bade. Vandet var kun 17 grader, så det var lidt koldt. 

Næste dag gik vi op i fyrtårnet. Man kunne se helt til Skagen.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1-dags tur til Orø

I dag var jeg og min mand på besøg hos mine forældre. Vi tog færgen til Orø og gik rundt langs kysten på den vestlige side, hvor vi kom forb...