fredag den 23. juli 2021

Ferieklar

 Det går bedre med foden, og jeg forventer den er klar til at vi kan vandre i morgen.

Så nu har vi bestilt færgebilletter til Göteborg, det skal nok blive hyggeligt. Jeg glæder mig til 7 dages vandring, efterfulgt af en hyggelig sejltur med Ternen.

Alt står nu pakket og parat. Telefoner og powerbanks er ved at blive opladet, kort er hentet ned på telefonerne. Coronapas er printet og pakket sammen med lidt valuta og alm. pas.

Det blå og gule sygesikringsbevis er med. 

Der mangler bare lidt mad og vand. I alt har vi 20 kg med til 2 personer. Det må siges at være ret fornuftigt. Vi ender nok på 25kg med mad og vand.

Som start på ferien, tager vi ud og spiser i aften, og derefter i biffen.

Så går turen mod Sverige i morgen tidlig kl. 4.30 😀

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1-dags tur til Orø

I dag var jeg og min mand på besøg hos mine forældre. Vi tog færgen til Orø og gik rundt langs kysten på den vestlige side, hvor vi kom forb...