fredag den 30. juli 2021

Fra Göteborg til Uddevalla (Stora Köperrödssjön til Uddevalla)

I dag er den sidste vandredag. Jeg kommer til at savne Bohusleden, men glæder mig også til lidt luksus og afslapning de kommende dage, hvor vi skal sejle med mine forældre rundt i skærgården.

I Uddevalla købte vi en pizza og ved stationen købte vi også en stor is, mens vi ventede på bussen. Det var skønt at være tilbage i civilisationen, og kunne købe lækker mad uden kartoffel i 😂.

Siden vi startede i Göteborg har vi kigget på kloakdæksler, og vi blev enige om, at det kønneste dæksel var det i Uddevalla, med et livstræ i midten, omgivet af skov og hjerter (hvis man bruger fantasien lidt). Det kunne være flot som vaffeljern 😁

Fra Uddevalla tog vi en bus til Henån hvor mine forældre var med deres båd. Og så skal vi have 3 skønne sejldage med mine forældre.

Mandag skal vi med bussen retur til Göteborg, så er den del af ferien slut.

Det har været en fed ferie, og en oplevelse at vandre med alt man skal bruge, i 5 dage.

Alt vi havde med blev brugt, men vi fangede ingen fisk, så næste gang efterlader vi nok fiskestangen hjemme.

Fantastisk flot tur med skov, klipper og massere af søer.
Meget få myg og ingen knorter, det kan ellers være en plage, så det er skønt at opleve Sverige uden disse. 😀





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1-dags tur til Orø

I dag var jeg og min mand på besøg hos mine forældre. Vi tog færgen til Orø og gik rundt langs kysten på den vestlige side, hvor vi kom forb...