onsdag den 28. juli 2021

Fra Göteborg til Uddevalla (Stora Hästevatten til Store-Väktor)

 Det var en fin tur i dag, en kort strækning, hvilket var dejligt efter den anstrengende tur i går 😀

Vi spiste frokost i shelteret ved Djupevatten, mens det regnede, det er et rigtig fint sted.
Derefter gik vi videre til Store-Väktor.

Vi får kartoffelmos med knorr suppe til frokost og aftensmad hver dag. Vagn kom på den ide at putte chips ovenpå, så det blev kartoffel med kartoffel på - vi kalder det kartoffelkuren 😂 

Da vi kom frem til shelteret var det et ret specielt shelter, med en bænk til den ene side, og 2 sovepladser til den anden side. Siden med sovepladser var optaget af baggage, men der var ingen folk.

Der var et hvepsebo, i den anden side af shelteret, så vi kunne ikke komme til at sidde der. Så Vagn besluttede sig for at fjerne boet. Det gjorde det dog ikke meget nemmere, da de hvepse som ikke var hjemme, kom og sværmede omkring stedet.

Noget tid efter dukkede ejerne til rygsækkene op, det vise sig at de ville sove et andet sted (heldigt for os). Så vi indlogerede os og jeg var nede og fiske lidt mens Vagn fik sig en lur. Jeg fangede desværre ikke noget. Men det var hyggeligt at stå og fiske et par timer.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1-dags tur til Orø

I dag var jeg og min mand på besøg hos mine forældre. Vi tog færgen til Orø og gik rundt langs kysten på den vestlige side, hvor vi kom forb...