torsdag den 22. juli 2021

Hvor skal vi hen du?

Så er der igen panik før sommerferien, hvor skal vi hen i år? Hvad kan lade sig gøre? Og hvad har vi lyst til.

Grejet er ved at blive pakket. Og min dejlige kat forsøger at camouflere sig i mængden. 😀


Samtidig slås jeg med et hvepsestik i foden, men jeg håber hævelsen når at lægge sig, så jeg kan bruge foden.


Snakken går mest på, om det skal blive bjerge sydpå, Gendarmstien efterfulgt af Øhavsstien i Danmark, eller måske stille bilen i Frederikshavn, tage færgen til Göteborg og så gå på Bohusleden til Uddevalla.
Der kunne vi så evt. tage et par dage med mine forældre og deres sejlbåd, da de lige nu sejler rundt i nærheden af Uddevalla.



På grund af Corona og attester, pas, dokumenter osv. er det nok de to sidste alternativer, der trækker mest. Vejret ser ud til at blive flot, en lille smule regn 1½ dag, og ellers flot vandre vejr.

Fra YR - Uddevalla:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1-dags tur til Orø

I dag var jeg og min mand på besøg hos mine forældre. Vi tog færgen til Orø og gik rundt langs kysten på den vestlige side, hvor vi kom forb...