fredag den 3. december 2021

Gran Canaria på langs, dag 1 - Fra Puerto Rico til Presa de Las Ninas

I dag gik jeg og min mor fra Puerto Rico til Presa de Las Ninas.
En rigtig fin tur på ca. 26 km, næsten kun opad hele vejen, ca. 900 højdemeter.

Vi så en masse flot natur og fik en masse god snak. Det er længe siden jeg har haft en hel dag med min mor.
Da vi nåede frem, holdt min far klar med bilen og kørte os tilbage til Puerto Rico hvor vi skulle overnatte, da man desværre ikke må overnatte i telt på grund af Corona.
Jeg har ellers købt et helt nyt telt, som jeg glæder mig til at prøve.
Da vi kom hjem var vi en tur i poolen, det var lækkert at få vasket støvet af sig.

Tak for en rigtig god tur med godt selskab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1-dags tur til Orø

I dag var jeg og min mand på besøg hos mine forældre. Vi tog færgen til Orø og gik rundt langs kysten på den vestlige side, hvor vi kom forb...