fredag den 3. december 2021

Gran Canaria på langs, dag 2 - Fra Presa de Las Ninas til Mirador degoliada Beccera

I dag kørte vi tilbage til Presa de las Nina og startede vores tur kl. 8. 15. Far gik med i dag.
Vi gik 17,2 km til Mirador degoliada Beccera hen over Roque Nublo, ca 1700 meter over havet. 
Fra Roque Nublo gik min mor med.
Ved campinpladsen Llanos de la Pez gik min far tilbage mod bilen og jeg og mor fortsatte videre. Hvis campingpladsen havde haft åbent, var det her jeg skulle have overnattet. 
Vi fandt kastanjer på vejen, og samlede et par håndfulde, vi tog med, for at tilberede til aftensmaden. 
Vi så spætte og fiskehejre.

Vi var fremme ved Mirador degoliada Beccera kl. 16, og kørte til et vandrehjem, Finca la isa, for at overnatte. 
Der var kun en kogeplade og en gryde til 16 personer, så der var lang kø for at lave mad. 

Udsigten udenfor fra terrassen var til gengæld helt fantastisk 😀

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1-dags tur til Orø

I dag var jeg og min mand på besøg hos mine forældre. Vi tog færgen til Orø og gik rundt langs kysten på den vestlige side, hvor vi kom forb...