fredag den 3. december 2021

Gran Canaria på langs, dag 4 - Fra Tamabada til Ageate

Efter 124.000 skridt og 75 km jeg er fremme ved Ageate.

Det har været en fantastisk tur, med dejligt selskab det meste af turen. Men også dejligt bare at gå alene i dag.

Turen ned er hård ved knæene, men det er en flot tur ned. 

Det var gråvejr da jeg startede, og det gav nogle helt fantastiske efterårsfarver til skoven. 

Mine forældre ventede på molen i Ageate. 
Så kørte vi til Sardina del Norte og fik en velfortjent frokost. 

På hjemturen mod Puerto Rico kørte vi forbi Barranco de Las Vacas. En super flot kløft med vandslebne lava-klippesider. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1-dags tur til Orø

I dag var jeg og min mand på besøg hos mine forældre. Vi tog færgen til Orø og gik rundt langs kysten på den vestlige side, hvor vi kom forb...