fredag den 3. december 2021

Gran Canaria på langs, dag 3 - Fra Mirador degoliada Beccera til Tamabada

Vi overnattede i Finca la isa, hvor vi fik et værelse med 4 senge vi delte med en pige fra Schweiz, som havde sin cykel med, og skulle cykle over alle de canariake øer. 
Vi sad og snakkede hele aftenen med andre rejsende, og kom sent i seng.
Kl. 6.30 stod vi op og spiste morgenmad på terrassen og så solopgangen.
Kl. 8 kørte vi fra vandrehjemmet tilbage til hvor vi stoppede i går.

Min mor gik med igen i dag, det var en lidt mere varieret tur.
De sidste 6 km gik min far med, og min mor kørte bilen. 

Tamabada ligger ca. 1200 meter over havet.

Vi kørte til en lille by ude i en dal, og overnnattede privat, det mest hyggeligste sted. 

I morgen venter en stejl nedtur til Ageate.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1-dags tur til Orø

I dag var jeg og min mand på besøg hos mine forældre. Vi tog færgen til Orø og gik rundt langs kysten på den vestlige side, hvor vi kom forb...